Przejdź do głównej zawartości

Aktualności - styczeń 2013

Cześć wszystkim.

Mały zastój na blogu (sesja i takie tam...).


Niedługo postaram się dodać jakąś recenzję, tymczasem podsumujmy wyniki ankiety! Tak więc, eee, coś się w trakcie chyba popsuło, bo w jednej chwili pojawiło się 30-parę głosów na Dalej od Buenos Stefana Czernieckiego. Trudno więc powiedzieć ile tak naprawdę ta pozycja otrzymała głosów, ale nie róbmy draki z byle czego. Prawdopodobnie najwięcej unikalnych głosów oddaliście na powieść Neila Gaimana Nigdziebądź, a tuż za nią uplasowały się Marina i Brudnopis.

A teraz zagadka! Wiecie skąd pochodzi powyższy obrazek? To znak pewnej tajnej organizacji w jednej z moich ulubionych serii książek. Recenzja tej serii wkrótce! :)

Komentarze

  1. Współczuję Ci, ja właśnie zaczęłam teraz ferie, więc mam masę czasu :D A co do obrazka niestety nie mam pojęcia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Symbolu nie znam, więc tym bardziej ciekawi mnie jego pochodzenia, cóż, pozostaje mi cierpliwie czekać na wyjaśnienie.

    Powodzenia na sesji i takich tam ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w sesji :D A ten tajemniczy znak jest mi zupełnie obcy, więc mam nadzieję, że niedługo zdradzisz nam jego sekret! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do zabawy blogowej :) Zapraszam: http://dzieciemroku94.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-i-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ! A symbolu nie kojarzę ,więc czekam na wyjaśnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do zabawy Liebsten Blog :)

    http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/2013/01/niedawno-otrzymaam-nominacje-do.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. What if your phone is lost or destroyed, and you lose the use
    of your Sim card and mobile phone number in the process?
    Of the five other murders Keyes confessed to, four were in Washington state and one occurred on the East Coast, with the body disposed
    of in New York. http://www.girlsblogspot.com/TCOAmykri In the months that followed, Petraeus helped lead the push to add more U.
    S. troops to that war and dramatically boost the effort to train Afghan soldiers and police.
    Massey has been cited repeatedly for violations of federal
    safety regulations and unsubstantiated rumors have circulated for
    years that mine inspectors and other officials receive
    payoffs. The FBI declines comment and neither confirms
    nor denies that an investigation is ongoing.
    My web blog :: Http://Www.Girlsblogspot.Com/Tcoamykri

    OdpowiedzUsuń
  8. Thе fashion industry іs as much about fun and energу ωhich cоmes wіth іt.
    The use of the suspenders determines the material they arе made, the reаsοns for the groωing popularity for men's accessories. At Top 1 Handbags, we base our product line on what's populаr in the formal familіеs.


    Check out my web site ... thoі trang cong so (http://www.pengchat.com/TravisGra)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo zależy mi na Waszych komentarzach. Jeśli już tu trafiłeś/aś, pozostaw proszę po sobie choć słówko :)

Popularne posty

Marina

Zaginione wrota

Faza trzecia: Kłamstwa