Przejdź do głównej zawartości

Lato 2012 - podsumowanie

Pomyślałem, że zrobię małe podsumowanie początków mojego bloga. Nie będę zamieszczał tu moich osobistych statystyk (ile przeczytałem książek w wakacje itp.), bo nie są to jakieś niezwykłe osiągnięcia, którymi mogę się chwalić (jak czasem widzę ile ktoś przeczytał książek w miesiącu to mi szczęka opada :D), ale ważne, że ja jestem z siebie zadowolony ;)

Do tej pory pojawiło się tu 10 recenzji książek. Po lewej stronie umieściłem sondę, w której możecie zagłosować na książkę, którą najchętniej byście przeczytali lub - jeśli już ją czytaliście - podobała Wam się. Zachęcam do głosowania, gdyż sam jestem ciekawy jak przedstawią się wyniki.

Czy zainteresowały Was pozycje dla dorosłych, jak Rejs i zwariowane Na psa urok, czy może bardziej zaciekawiły powieści z gęsią skórką - Siostrzyca i Dolina Szkieletów? Są też dwie książki polskich autorów: humorystyczny Filip Szalony oraz coś z gatunku urban fantasy, czyli Dotyk mroku. A dla fanów postapokalipsy zrecenzowałem Przymierze trojga i Enklawę.

Mnie najbardziej z powyższych spodobały się powieści zamieszczone na poniższych obrazkach :)



Dzięki wielkie za wszystkie komentarze, które zostawiliście, każdy z nich się dla mnie liczy ;)
Wkrótce postaram się zrobić jakiś szablon, żeby blog jakoś się wyróżniał, ale przyznam szczerze, że na razie jakoś nie chce mi się do tego zabierać, także może to potrwać.

W najbliższej przyszłości zamierzam umieścić recenzje całych serii, m.in. wspomnianych już Kronik Pradawnego Mroku. Jakich innych, to już zobaczycie niebawem sami ;)

Trzymajcie się!

Komentarze

  1. To raczej zrozumiałe, że pozycje Miry Cię nie interesują. Ale ale! Wszystko jest możliwe. ;)

    Najważniejsze, że to Ty jesteś z siebie zadowolony ;) Ja czytam regularnie, często, dużo, ponieważ nawiązałam kilka współprac i dzięki temu mam większe możliwości do sięgnięcia po książki, które zawsze chciałam mieć, a na które mnie normalnie nie stać (musiałabym wydawać z 3 tysiące miesięcznie hahah). ;)

    Z książek zrecenzowanych przez Ciebie nie widzę niczego, co by pasowało w 100% do mojego gustu literackiego, aczkolwiek kilka pozycji z chęcią bym poznała. M.in. "Dotyk mroku" czy "Siostrzycę". ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierze trojga wydaje się ciekawe;) Ja też nie czytam aż tylu książek, żeby spisywać co do jednego tytułu każdą, ale na ogół wspomnę dwa słowa na blogu, co teraz czytam. Niestety, w liceum czasu mało, a książek, i to wbrew pozorom, niepożądanych, dużo. Zatem to, co zwane jest czasem wolnym na ogół zostaje zaprzepaszczone podczas szlajania się po internecie. I tak oto jedną, średniej grubości książkę czytam przez miesiąc.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo zależy mi na Waszych komentarzach. Jeśli już tu trafiłeś/aś, pozostaw proszę po sobie choć słówko :)

Popularne posty

Percy Jackson i bogowie olimpijscy

Dziennik cwaniaczka

Hashtag