Przejdź do głównej zawartości

Aktualności - listopad 2012

Hejkaa!
Po pierwsze - proszę natychmiast zagłosować w ankiecie! ;D Jestem bardzo ciekawy, jaka książka spodobała Wam się najbardziej po opisie, lub jeśli ją już czytaliście, złapała Was za serce itp., itd.

Po drugie - dodałem wreszcie gadżet "obserwatorzy" w lewej kolumnie. Zastanawiam się, czy to poprawi ilość odwiedzin mojego bloga, bo wciąż wchodzi tu niewiele osób, nie wiem z jakiej przyczyny. Komentuję większość postów blogów, które obserwuję (a trochę ich jest), a mimo to niektórzy chyba nawet tu nie zajrzeli. No, trochę mi smutno. ;P
A szablonem zajmę się jak będę miał więcej czasu.

Po trzecie - może macie jakieś rady, uwagi co do mojego bloga? Jeśli tak, bardzo proszę o komentarz! Liczę na Was :)

Komentarze

  1. Uwag nie mam, w ankiecie zagłosowałam... i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, miałam dylemat co do ankiety! Dlaczego nie pozwoliłeś wybrać 2 tytułów!? Podobał mi się "Zmierzch", o czym zaraz napiszę pod Twoją opinią, ale i zainteresowała mnie książka "Na nieznanych wodach". I jak tu wybrać!?
    Co do bloga, nie mam zastrzeżeń. Gadżet obserwatorów na pewno przyczyni się do większych odwiedzin, ponieważ Ci, co będą mieli go w obserwowanych, będą informowani o nowych postach i Twój blog "nie odejdzie w zapomnienie". Ja i tak odwiedzam go, choć nie zawsze komentuję, przyznaję.
    Wspomniałeś coś o szablonie. W jakich kolorach chciałbyś go mieć? W wolnej chwili mogę pomóc poszukać. ;)

    Widzę, że czytasz "Nigdziebądź". Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii, ponieważ mi osobiście książka przypadła do gustu, mam do niej sentyment. A byłam uprzedzona do niej! ;)

    A i co do "Przewrotki" Jacka Wangina, to polecam. Co jak co, ale te groteskowe opowiadania po prostu muszą przypaść Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no tak, dopiero zauważyłem, że nie dałem możliwości kilku odpowiedzi! Teraz już niestety nie mogę zmienić...

      "Nigdziebądź" niedługo skończę, podoba mi się :)

      Usuń
    2. Już zagłosowałam ponownie. Teraz z czystym sumieniem dałam dwie opcje. ;)
      Zauważyłam też, że wczoraj napisałam komentarz do "Zmierzchu", ale go nie opublikowałam... Zrobiłam to teraz.

      Czekam na recenzję!

      Usuń
  3. Zagłosowane, ale coś się popsuło i mój głos nie został zaliczony :( No nic, spróbuję potem. Ilościami odwiedzin się nie przejmuj, na stałych czytelników trzeba dużo popracować i obserwatorzy niezbyt wiele tutaj zmienią. Ale to przydatna opcja i warto ją mieć :) Co do rad? Staraj się pilnować interpunkcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zresetowałem ankietę, bo jednak bez możliwości wielokrotnej odpowiedzi niezupełnie spełniała swoją funkcję. Wybaczcie pomyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedziałam i nie policzyło mojego głosu. :<
    Co do obserwatorów i czytających, to trudna sprawa. Wchodzą, jak chcą i nie zawsze zostawiają ślady. ;) Warto dać sobie czas! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam w ankiecie. Co do bloga: uważam, że krótkie recenzje są najlepsze, bo nie zawsze chce się czytać długie elaboraty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki był mój cel, żeby pisać o aspektach najbardziej rzucających się w oczy :)

      Usuń
  7. Warto zareklamować się nakanapie.pl w odpowiednim wątku czy też dołączyć do http://katalog-moli-ksiazkowych.blogspot.com/
    A tak poza tym aktywność, wytrwałość i cierpliwość powinny zrobić swoje. :)Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. No chwilunia, jak to nie zaglądamy, zaglądamy, ale faktycznie brak gadżetu Obserwatorzy utrudnia innym blogerom śledzenia Twoich wpisów, np. mnie, bo czytając blogi korzystam z listy czytelniczej i jeśli kogoś nie mam w obserwowanych to niestety przegapiam jego notatki, tak więc bardzo dobrze zrobiłeś umieszczając gadżeci, będę Cie teraz miała na bieżąco :)

    Tak poza tym,to obserwatorzy nie gwarantują ilości odwiedzin, zazwyczaj trzeba czasu, dobrej promocji i wytrwałości, żeby coś zaiskrzyło :)

    Nie mam uwag do Twojego bloga, bo w sumie niewiele można mu zarzucić, jest estetyczny i stonowany. Oczywiście jeśli miałbyś ochotę można pobawić się ze zmianą tła, i moja malutka sugestia, większe pole wpisu znacznie ułatwia czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oddałam głos w ankiecie. Myślę, że zdecydowanie powinnaś powiększyć pole do pisania postu i może zmienić tło na jakieś inne, gdyż to jest troszkę oklepane. Reszta super. Pozostaje Ci tylko pisać, pisać i pisać...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szeptem jest o niebie lepsze od Zmierzchu... Zmierzch mu nawet do pięt nie dorasta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobnie jak TY. Komentuje mnóstwo blogów, a większość mnie nie odwiedza... :) Musisz sam się zastanowić czy warto ;)

    Zagłosowałam w ankiecie ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo zależy mi na Waszych komentarzach. Jeśli już tu trafiłeś/aś, pozostaw proszę po sobie choć słówko :)

Popularne posty

Marina

Zaginione wrota

Faza trzecia: Kłamstwa